FAQ
Levering
- Kan ik gratis verzending krijgen?
Helaas is niets gratis. Wij kiezen ervoor om onze prijzen laag te houden met marges die niet toelaten om de artikelen “gratis” te versturen. Voor de verzending rekenen wij eerlijke prijzen aan die de kosten van verpakken, afgifte en verzenden drukken. - Hoe verzenden jullie de winchen?
Voor de verzending werken we samen met BPost. Het maximale verzendgewicht bedraagt 30 kg. Het kan dus zijn dat we hierdoor enkele onderdelen van de winch in een apart colli versturen. - Kan ik de winchen ook afhalen?
Ja, dit kan in ons magazijn te Nieuwpoort, op slechts 3 minuten van de E40.
Betaling
- Hoe kan ik online betalen?
De betaling online kan gebeuren met Bancontact of Overschrijving. Hiervor werken we samen met onze betaalpartner Mollie. - Kan ik de winchen ook ter plekke betalen?
Bij afhaling kunnen de winchen ook contact of via Payconiq betaald worden.
Garantie
- Heb ik garantie op mijn aankopen?
Op alle producten geldt de garantietermijn en voorwaarden van Warrior.
__PRESENT
Technisch
- Welke lier is de beste keus voor mij?
Voor persoonlijk advies kan je steeds via telefoon (0475/45.35.23) of mail (frank.legein@skynet.be) contact met ons opnemen. Wij helpen u graag. - Mijn winch doet het niet meer?
Een veelvoorkomend probleem is het slechte contact met de spanningsbron. Alvorens contact met ons op te nemen, kijk eerst even naar de batterijpolen en contacten. - Mijn afstandsbediening doet het niet, voor eerste gebruik?
Heel soms gebeurt het dat de afstandsbediening nog verbonden dient te worden met de winch. Graag verwijzen we voor de te nemen stappen naar de volgende duidelijke video van Warrior: Warrior EWX124 Wireless Remote Pairing (youtube.com)
__PRESENT